اخبار برزیل

کار بر روی پل ادغام برزیل و پاراگوئه به 73 درصد تکمیل شده است

پل ادغام برزیل و پاراگوئه 73 درصد تکمیل شده است. این اثر جدید فوز دو ایگواسو در منطقه غربی را به شهرداری پرزیدنت فرانکو در کشور همسایه با طول 760 متر و دهانه آزاد 470 متر بر روی رودخانه پارانا متصل می کند.

در سمت برزیل، با دکل اصلی که قبلاً تکمیل شده است، کار بر روی عرشه متمرکز شده است، جایی که وسایل نقلیه در آن حرکت خواهند کرد. در این ماه میله متالیک 6.04 مستقر شد که قبلاً اسلب های پیش ساخته، بتن ریزی و کشش پایه های خود را دریافت کرده است.

در سمت پاراگوئه کار، دال های پیش ساخته بر روی میله فلزی 5.02 بتن ریزی شده و کشش جفت پایه دوم به سمت دهانه مرکزی پل انجام شد. بر روی دکل اصلی این ساحل، بتن ریزی دیوارها به طول 184 متر به پایان رسید.

تکرار Londrina به Mauá da Serra سرمایه گذاری 148 میلیون دلاری خواهد داشت
این کار توسط اداره بزرگراه های پارانا (DER/PR) از طریق مشارکت بین دولت پارانا، Itaipu Binacional و دولت فدرال انجام می شود. پیشرفت پل ادغام ماهانه در یک خبرنامه دیجیتالی که در پورتال DER/PR موجود است و همچنین از طریق ایمیل برای هر کسی که مشترک می‌شود ارسال می‌شود.در این وب سایت.

ونتو – تیم مهندسان DER/PR مسئول نظارت بر پیشرفت کار از آزمایشگاه آیرودینامیک ساختمانی دانشگاه فدرال ریو گراند دو سول (LAC-UFRGS) در این ماه بازدید کردند، جایی که آزمایش‌های تونل باد با یکپارچه سازی انجام شد. نمونه های اولیه پل

این تیم آزمایش‌هایی را که هدف آن ارزیابی عملکرد باد در سرعت‌ها و زوایای مختلف و نحوه رفتار کار پس از تکمیل آن است، با استفاده از نمونه‌های اولیه در مقیاس کوچک از کل پل و بخشی از پل را دنبال کردند. عرشه. آزمایش‌های مشابهی با یک ماکت الکترونیکی انجام می‌شود، اما آزمایش‌های تونل باد حتی دقیق‌تر هستند.

نمونه های اولیه جرم و استحکام مواد مورد استفاده در پل را شبیه سازی می کنند و مجهز به حسگرهایی برای اندازه گیری هرگونه جابجایی یا تغییر شکل در طول آزمایش هستند. به دلیل سرعت بالای باد ثبت شده در فوز دو ایگواسو، آزمایش هایی با این طبیعت بسیار مهم تلقی می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *